torstai 26. tammikuuta 2012

Tunnustus




Tunnustuksessa kuuluu kertoa 8 asiaa itsestään, mitä lukijat eivät vielä tiedä.

1. tunnustus 

olen juossut Helsinki City Maratonin vuonna 2007 , neljän ½-maratonin jälkeen uskaltauduin kuningasmatkalle

2. tunnustus

olen perfektionisti, onneksi ikä on tuonut asiaan hieman perspektiiviä, mutta joka päivä törmään asiaan itseni kanssa

3. tunnustus

olen perheen vanhin lapsi, miulla on 8-vuotta nuorempi pikkuveli, joka on juuri aloittanut oman rakennusprojektin vaimonsa kanssa

4. tunnustus

minulla on yksi ihanainen kummilapsi

5. tunnustus

heikkouteni ovat laukut, rakastan laukkuja

6. tunnustus

minulla on pitkät vaaleat hiukset ja siniset silmät

7. tunnustus

olen 162cm pitkä (lyhyt)

8. tunnustus

A P U A ! 
mitä vielä tunnustan, siis että ette tietäisi? 
 ............
kaikki kolme lastamme on syntynyt eri paikkakunnilla

Kiitos Sanna tunnustuksesta

Tämän tunnustuksen on moni jo saanut, joten napatkaa mukaanne :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun jätit viestin.